منتدى الاصدقاء (منتدى طلاب جامعة المنصورة)

منتدى كونة مجموعة من الاصدقاء واهميتة التعارف وتكوين الصداقات وزيادة الترابط بين الاصدقاء.
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورالتسجيلدخولشات المنتدى

شاطر | 
 

 خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الخميس 31 يوليو 2008 - 14:10

من طالبااااان الي حسام بية
حوووووووووول
الهدف في المصيدة
المكان منتدي الحوار والنقاش موضوع افضل عضو في المنتدي
ا ب جمل حوووووووول
رمضان ابو سرة معايا
الشفرة الفله في المنفله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الخميس 31 يوليو 2008 - 14:26

من طالبااااان الي حسام بية
حوووووووووول
الهدف في المصيدة
المكان منتدي الحوار والنقاش موضوع افضل عضو في المنتدي
ا ب جمل حوووووووول
رمضان ابو سرة معايا
الشفرة الفله في المنفله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الخميس 31 يوليو 2008 - 14:36

من طالبان الي سمسم بيه النايم
تم تعديل الشفرة وارسال لينك بمكان الهجوم
الكتيبه في المكان وتنتظر رد
الشفره الجديدة الاكس في التكس
اللينك http://asdeka.montadalhilal.com/montada-f4/topic-t1768.htm#5851
ياريت نصحي ونشوف شغلنا اصل الظواهري الحسيني زعلان اوي
واشوف وشك بخير
وسمعني اغنية بودعك
حووووووووووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pinkish*white



عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الخميس 31 يوليو 2008 - 17:58

هههههههههههههههه


يبقى ياريت تقرأوا معايا الفاتحة

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الجمعة 1 أغسطس 2008 - 12:04

اقراوا الفاتحه لابو العباس اسكندريه يا احسن ناس
الفاتحه التانية لسيدي يا قوووت واللي يعادينا يطق يموت
والفاتحه الثالثه نااخد بالطار اللي يعادينا يولع نااااااار يولع نااار
وعلي راي المثل ياله نروح المولد
حووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pinkish*white



عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الجمعة 1 أغسطس 2008 - 14:13

يلا

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
fisherman



عدد الرسائل : 663
العمر : 30
المزاج : وانت مالك انت ياعم
اسم الكلية : كليه القرف والعذاب والنيله والهباب
تاريخ التسجيل : 29/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الجمعة 1 أغسطس 2008 - 19:24

من القاعده الاساسيه المحله الكبرى
الارض الانتفاضه والاضراب الى سمنود ارض الرجاله الي قلبها ميت
كله في التمام
والعمليه فل الفل
و هنبتدى التفجير من اول يوم الاتنين
وعلى رنات بقي يا دولا
انت الجي يابنى والله
الله يا دولا الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
new artist



عدد الرسائل : 375
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   السبت 2 أغسطس 2008 - 3:52

هيا فيها بلاك ليست كمان
ده الشغل علي تقيل بقي
وحياتكو انا عارفه عاملين الموضوع
ده عشان تشوفو مين الي هيرد
وتقدرو تستفزوه عارفه
بس علي مين
اممممممممممممممممممممممممم
انا خايفه شكلي هضرب
سلام بقي وابقوا احوموني يارجاله
دنا غلبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
---------------
affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid ---------------
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Brave Heart



عدد الرسائل : 1111
العمر : 30
المزاج : Games & Films
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   السبت 2 أغسطس 2008 - 4:48

يا جماعة أنا مش عارف إيه لازمة الموضوع ده

ده بدل ما نزود عدد أعضاء المنتدى عايزين نطفشهم

تدخل يا شهاوي باشا قبل ما تلاقي ال 3 أو 4 بنات اللي في المنتدى زعلوا

طبعا أنا عارف إن الموضوع كله هزار في هزار هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   السبت 2 أغسطس 2008 - 17:35

ياريت الناس اللي هتقرا الفاتحه تكون بتعرف تقراها مش عايزة حد كبير يقراهلها ويسمعها وراه
والمواضيع دي للناس الكبار اللي هتستحمل
وبنشكر new artist علي اعتمادها علي الرجاله في الحماية واحنا في الخدمه
حوووووووووووول
من سمنود بلد الرجالة الي المحلة بلد الاسود يعني كريم وحسام البشوات الكبار
امسي عليكوا من طالبان وبقول جاري وضع التعديلات علي الشفرة وهي
اي حد يقرب من النار يتلسع
وبلاش تلعب بالنار تحرق صباعك
وسلمولي علي الحبايب سلمولي
حوووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأحد 3 أغسطس 2008 - 14:39

اقتربت ساعه الصفر واللي خايف علي نفسه يقرا الفاتحه جنب الحائط
وياريت يا جماعه اللي جايب معاه اخوه الصغير يخلي باله منه علشان الضرب هيبقي في المليان
1 2 3 اضرب
الحلزونه بتلف حوول
من القاعده الفرعية بطالبان سمنود الي القاعده الاساسية بالمحلة
اشوفها والعه يا رجاله وهوريكوا بروفه
ما نخليها مفاوضات احسن معلشي احنا بنتكلم
حووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
new artist



عدد الرسائل : 375
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأحد 3 أغسطس 2008 - 14:44

انا كمان كنت بقول نخليها مفاوضات من الصبح
ياريت لان بصراحه لو طفشتونا هتزعلو
وكمان بطلب الحمايه تاني وشكرا للي هيساعد
لو عاملين خاطر لمحمد محدش ياذيني
مش عارفه كده










حاسس بمصيبه جايالي يالطيف يالطيف
بس انا معايا حصانه خدوا بالكو مني دنا غلبااااااااااااااااان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pinkish*white



عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأحد 3 أغسطس 2008 - 15:00

نحن على استعداد لمواجهة الخطر
وعلى استعداد عالى من الجودة

يلا أما نشوف هتتطلعوا رجالة جامدين ولا لاء
ورونا شغلكوا
بس علشان خاطرى

ياريت يا جماعة تتعاونوا
على الأقل نحارب حد أدنا
أوكى؟











ريا حضرتى الفوطة المبلولة

عبد العال دخل الضحايا











يلا يا شاطرين أعدين تتكلموا من أسبوع ومشوفناش منكوا حاجة
يلا علشان احنا أقربنا نزهق




بلييييييييييييز

يلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
new artist



عدد الرسائل : 375
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأحد 3 أغسطس 2008 - 15:05

انتي بتشجعيهم ياسكينه خليهم نايمين في العسل
يارب مياخدو بالهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pinkish*white



عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأحد 3 أغسطس 2008 - 17:07

ههههههههههه
يارب يا أختى

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 6 أغسطس 2008 - 12:19

طبعا عارفين ايه اخرة ريا وسكينة
واظن انه مفيش حد في العالم معرفش اخرتهم
ياريتكوا تصمدوا وتبلوا الفوطه كويس علشان تعرفوا تطفشوا كويس
ونداء الي القاعده النايمه في المحلة وبقول هل من جديد
حوووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hosam_fedodedo



عدد الرسائل : 608
العمر : 30
المزاج : aflam agnaby
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 6 أغسطس 2008 - 17:17





يا دولا القاعدة مش نايمة


بس انت عارف الشعار


دعونا نعمل في صمت




_________________


fedodedo






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://killer-hosam.hi5.com
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 6 أغسطس 2008 - 18:09

اتمني ذلك حوووووول
اوعي الصمت ينيمكوا يا رجالة
المعركه شديده والضحايا عدد هم يزيد
وعلي راي المثل
الافه ام ........... يشيلوها اتنين
حوووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
harry potter



عدد الرسائل : 2306
العمر : 29
المزاج : magic
اسم الكلية : العلوم
تاريخ التسجيل : 18/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الخميس 7 أغسطس 2008 - 4:35

اشطه عليك يا دولاااااااااااااااا زعيم من يومك
وطلب صغير اعمل براى عمو حسااام
ودارى على شمعتك تقيد ويا بنى
ما تقلقش انا حسام مدينى الامر بتسريب
معلومات العدو يعنى
شغل جاسوسيه ونظام
وبلاش تعرف حد بالموضوع ده اصله سررررررررر
وما تعرفش بنكش و new artist
هسسسسسسسسسسسسسسسس
من قاعده المنصوره لسمنود
حووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الخميس 7 أغسطس 2008 - 8:28

من القاعده المحلية الدولية االعالمية بسمنود
نداء من طالبان بالمحلة والمنصورة
اشوف الشغل يا رجاله
الظواهري مش عاجبوا الشغل
واحيي اخويا الكبير اوي الحسيني باشا
واشوفك علي الجبل ان شاء الله الساعه 2 يوم الثلاثاء بعد صلاة الجمعه
وكالمعتاد حوووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
godzela



عدد الرسائل : 347
العمر : 29
المزاج : مشغول
اسم الكلية : كليه العلوم
تاريخ التسجيل : 26/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الخميس 7 أغسطس 2008 - 8:52

انا معاك
وياريت الرسايل تبداء
علشان نعرف نتكلم
وكمان ...............
انا مش عارف كمان ايه
بس انا موافق

_________________
ربنا إننا سمعنا منادياً ينادي للإيمان أن أمنوا بربكم فأمنا ربنا فاغفر لنا ذنوبنا وكفر عنا سيئاتنا وتوفنا مع الأبرار

ربنا وآتنا ماوعدتنا على رسلك .



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin


عدد الرسائل : 750
العمر : 29
المزاج : دماغ عالية
اسم الكلية : كلية العلوم
تاريخ التسجيل : 18/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الجمعة 8 أغسطس 2008 - 18:09

بداية انا بالنيابة عن كل اعضاء المنتدى بأعلن اسفى الشديد للردود اللى اتعملت فى الموضوع دة
انا كنت هشيل الموضوع دة من البداية
لكن كل المشرفين فى المنتدى اكدوا لى ان الموضوع لن يتعدى حد الهزار
لكن انا شايف دلوقتى ان الموضوع زاد عن حده قوى
فمعلشى
بجد انا اسف على موضوع زى ده
وانا سبت الموضوع دلوقتى بس علشان كل الاعضاء تشوف الرد دة وبعد كام يوم انا هشيل الموضوع دة من اصله
وشكرررررررررررررررا على تحملكم

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://asdeka.montadalhilal.com
 
خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الاصدقاء (منتدى طلاب جامعة المنصورة) :: القسم العام :: المنتدى العام-
انتقل الى: