منتدى الاصدقاء (منتدى طلاب جامعة المنصورة)

منتدى كونة مجموعة من الاصدقاء واهميتة التعارف وتكوين الصداقات وزيادة الترابط بين الاصدقاء.
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورالتسجيلدخولشات المنتدى

شاطر | 
 

 خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
hosam_fedodedo

avatar

عدد الرسائل : 608
العمر : 30
المزاج : aflam agnaby
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الثلاثاء 29 يوليو 2008 - 11:40




في البداية برحب بالزوار ( الذكور طبعاً ) !!

أولاً : بالنسبة للناس اللي معندهاش فكرة عن الموضوع !!

.. الموضوع ببساطة ... إننا أحنا ( شباب المنتدى ) قررنا الآتي :

1- إخلاء المنتدى من البنات نهائي !!

2- تكوين منتدى لأول مرة في الشرق الأوسط ( للرجال فقط ) !!



** أسباب القرار :


1- عاوزين ناخد راحتنا في الكلام شوية ( صداقة الرجل للرجل كنز لا تعرفه النساء ) !!


2- الموضوع ده حايفضي مناصب كتيرة في المنتدى ... ممكن بعد كده نوزعها بنا بالتساوي بدل ما هما شاغلين مناصب أعلى منا !! ( عيب عليكم )


3- ممكن بعد كده نسمح بزيارات ( مدفوعة الأجر ) لبعض العضوات اللاتي يردن المشاركة في المنتدى !!


4- أكيد الموضوع ده لو حصل .... حايعمل للمنتدى شهرة وحانبقى من ارجل المنتديات ويمكن يقلدونا ... وبكده حنبطل " بنت حوا النت نهائي .. وتتفرغ لشغل البيت !!


5- وما تنسوس إن أمكم ( حوا ) كانت سبباً في خروج أدم من الجنة ... وآدم دلوقت حايكون سبب في خروجها من الدنيا إن شاء الله !!




*** الخطـــــــــــــــــــة :




... أولاً : أنا عملت خطة من عدة مراحل لازم نلتزم بيها كلنا .. وكل مرة حاعرض مرحلة من الخطة
وبعدين تقيمها مع بعض قبل ما نبدأ المرحلة التانية ( بس أهم حاجة الجدية والمشاركة الفعالة ) !!


** المرحلةالأولى هي :

--- نحدد عضوة من العضوات ( معظم الشباب مخنوق منها ) وطبعا هاتكون الرسايل سرية عشان محدش يعرف احنا مخوقين من مين .. وكلنا نتابعها في المنتدى بجميع الأقسام


( إن كتبت موضوع جديد ).. كلنا نشارك .. طبعا الكلام البايخ مثلاً ذي :


" الموضوع ده قراته قبل كده - الموضوع ده مسروق - إيه البواخة دي - يارتني مادخلت الموضوع-
خطك وحش قوي - الموضوع تافه - أنا حاسس إني حارجع ..... وكلام من ده كتير "


... أنا دلوقتي سايب لكم تحددوا ( أول ضحية ) إللي إحنا حانشتغل عليها والتواصل بين الرجال بالرسايل الخاصة ( عاوز تصويت )

والبقية تأتي يا بنت حوا!!




على فكرة الموضوع كلة هزار احسن تاخدوة جد
هههههههه



واللى هيخش ومش هيرد يبقى خايف من البنات





مع تحياتى
منظم اول ثورة
داخل جدران المنتدى









_________________


fedodedo






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://killer-hosam.hi5.com
Admin
Admin


عدد الرسائل : 750
العمر : 29
المزاج : دماغ عالية
اسم الكلية : كلية العلوم
تاريخ التسجيل : 18/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الثلاثاء 29 يوليو 2008 - 12:53

انا بقولك
ربنا معاك يا حسام
وانا بعيددددددددددددددد
انا مليش دعوة باللى هيحصل لك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://asdeka.montadalhilal.com
harry potter

avatar

عدد الرسائل : 2306
العمر : 29
المزاج : magic
اسم الكلية : العلوم
تاريخ التسجيل : 18/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الثلاثاء 29 يوليو 2008 - 13:40

يا باشا اتكل على الله واحنا معاك
ويا ريت التنفيذ يكون فى اقرب وقت
واوعا تقلق انتا وراك رجاله حديد Rolling Eyes
وعلى فكره انتا معاك حق هما اخدوا معظم
الاشراف ليهم مش كان زمانا ماسكين 8 اقسام
والا حاجه
ربنا معاك يا حساااااااااااااااااااااااام
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pinkish*white

avatar

عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الثلاثاء 29 يوليو 2008 - 14:02

ههههههههههههههههههههههههههه
فعلا شكلك يا حسام وراك رجالة

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin


عدد الرسائل : 750
العمر : 29
المزاج : دماغ عالية
اسم الكلية : كلية العلوم
تاريخ التسجيل : 18/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الثلاثاء 29 يوليو 2008 - 14:45

كدة يعنى يا بنكش يعنى مفيش رجاله هنااااااااا
اممممممممممممم
pirat pirat pirat
Basketball
اوك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://asdeka.montadalhilal.com
harry potter

avatar

عدد الرسائل : 2306
العمر : 29
المزاج : magic
اسم الكلية : العلوم
تاريخ التسجيل : 18/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الثلاثاء 29 يوليو 2008 - 14:49

يا شهاوى باشا
هما لعبوا فى عداد عمرهم
المنتدى كله هيبقى دم
واوعا تحوشنى
pirat pirat pirat

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071

avatar

عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الثلاثاء 29 يوليو 2008 - 15:03

اييييييييييييييييييييييه نفضوا نفضوا
اشششششششش سيبكوا منهم
ده لعب عيال
روح يا سمسم وراك رجاااااااااااااله وصعايدة كمان
هاروح اصيف علي ما تخلصوا ابقوا رنولي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
harry potter

avatar

عدد الرسائل : 2306
العمر : 29
المزاج : magic
اسم الكلية : العلوم
تاريخ التسجيل : 18/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الثلاثاء 29 يوليو 2008 - 15:06

يا دولا وانتا من يومك رجوله
انتا المفروض تبقى مثل اعلى للشباب
وبص خدنى معاك المصيف بقى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pinkish*white

avatar

عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الثلاثاء 29 يوليو 2008 - 15:35

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


مش بقولك وراك رجاله
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
new artist

avatar

عدد الرسائل : 375
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 7:44

لالالالالالالالالالالالالالالالالا انتو الي شكلكو بتلعبو فعداد عمركوا بجد حد منكو يقدر يستغني عننا اساسا لولانا هنا مكنتوش اتوجدتو اساسا....................ومعلش احنا بنكلم ياعم ارموطي باشا.........برضه الكتره هتغلب الشجاعه..................هع مين هناك.

انا جهزت الاسلحه يلا...................بس برافو ياحسام عرفت تستفزنا كويس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
fisherman

avatar

عدد الرسائل : 663
العمر : 30
المزاج : وانت مالك انت ياعم
اسم الكلية : كليه القرف والعذاب والنيله والهباب
تاريخ التسجيل : 29/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 10:52

لنقيم عليهم الحد

عليهم اللعنه

يا معشر قريش
حسام باشا عاوزكوا في مصلحه كدا وياريت نقف مع بعضينا وقفه ردااااااااااااااله

كسفتونا

كلنا معاك يا حسام
كلنا جمال



وعلي راي المثل


انت وابن عمك على الغريب



ولا انا فاهم اي حاجة من الي قلته بس المهم اننا معاك يا برنس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pinkish*white

avatar

عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 18:09

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لما نشوف

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hosam_fedodedo

avatar

عدد الرسائل : 608
العمر : 30
المزاج : aflam agnaby
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 18:30




على فكرة الشغل كدة ماشي تمام يا رجالة



وعلى فكرة يا بنات ::::::: جاري تنفيذ الخطة


كل واحد ياخد بالو من الموضوع بتاعوا بقى


واللي ينزل موضوع مش هيعجب الرجالة يستحمل اللي هيحصل


و يلا عاوزين نبتدي عاوزين نشتغل فين البنااات

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

_________________


fedodedo






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://killer-hosam.hi5.com
pinkish*white

avatar

عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 19:53

موجودين
يلا عايزين نشوف هتعملوا ايه
Laughing Laughing Laughing

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hosam_fedodedo

avatar

عدد الرسائل : 608
العمر : 30
المزاج : aflam agnaby
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 20:11




بلاش انتي يا بنكش


دة انا موصي عليكي الرجالة محدش يجي ناحيتك



كدة هتبقي اول اسم في black list



و انا مقدرش احوطك فيها اساسا


فل بلاش احسنلك




_________________


fedodedo






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://killer-hosam.hi5.com
pinkish*white

avatar

عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 21:11

لا أنا مش بحب الواسطات
وطالما انته أعلنت الحرب
فأنا هكون أول المجاهدين ان شاء الله

وورينى بقى هتعمل ايه

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hosam_fedodedo

avatar

عدد الرسائل : 608
العمر : 30
المزاج : aflam agnaby
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 21:15




يا بنكش بلاش انتي


دة كلام ناس كبار


اطلعي انتي من الموضوع دة


واندهيلي من عندك حد كبيير اتفاهم معاااه


و بليييييز بلاش تكوني انتي اول ضحايا الخطة وضحايا المنتدى




_________________


fedodedo






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://killer-hosam.hi5.com
pinkish*white

avatar

عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 22:45

ولا يهمنى على فكره تهديدك ده
لان الناس الكويسين كتييييييييييييييير جدا فى المنتدى
ولا ايه يا حسينى انت والشهاوى وحلمى وكيمو
شوف بقى مين هيسمع كلامك ويبوظ الاخوه اللى بينا

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hosam_fedodedo

avatar

عدد الرسائل : 608
العمر : 30
المزاج : aflam agnaby
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 22:52





يا بنكش هما هيردو عليكي تمام



و طبعا هيجوا على حق اخوهم سمسم



مش مشكلة ولا يهمني



عارفة ليييية عشان احنا اتفقنا على كدة



اصلا اسمو مخطط سري



يعني كلوا بيعمل في صمت



عن طريق الرسايل الخاصة



و انتو نايمييين في العسسسسسسسسسسسسسسسسسل



pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat

_________________


fedodedo






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://killer-hosam.hi5.com
pinkish*white

avatar

عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 22:56

والله لو تعملوا ايه

ورينى شطارتكوا بقى

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hosam_fedodedo

avatar

عدد الرسائل : 608
العمر : 30
المزاج : aflam agnaby
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 23:05



ما المشكلة يا بنكش زي ما قلتلك


انك متوصي عليكي جامد اوي من جهات عليا


جهات احنا مش نقدر نزعلها او ندايقها حتى


وكمان ليكي حصانة خاصة منهم


احنا مش ينفع نعمل انقلاب من دلوقت


شوية شوية بس دورك جي اكييييييييد


امتى دي عند ربنا


و بعدين ده كلام ناس كبار


ناس بتقرا ميكي و كعبوووول و عالم معدية


انتي هتروحي فيين في وسطنا


يلا قومي شوفي اي حاجة اعمليها يالا


ولا اتفرجي على mb3 , space toon , اي حاجة من دي



lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

_________________


fedodedo






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://killer-hosam.hi5.com
pinkish*white

avatar

عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الأربعاء 30 يوليو 2008 - 23:18

هههههههههههههههههههه


لا قوم انته اتفرج عليهم
توم أند جيرى شكلوا شغال دلوقتى
مش انته بتحبوا بردوا





وعلى رأيك

مش أنا اللى يقرأ ميكى
أنا بقرأ لناس أكبر من دول




بس بردوا ولا يهمنى
وحتى لو عملت حاجة لاى عضوة تانية هتلاقينى ليك بالمرصاد
أوكى؟

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin


عدد الرسائل : 750
العمر : 29
المزاج : دماغ عالية
اسم الكلية : كلية العلوم
تاريخ التسجيل : 18/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الخميس 31 يوليو 2008 - 10:34

يا بنى انت وهيا اسكتوااااااااا بقى خلونا نعرف ننام
اية المنتدى القلق دة
والله هرش ميه واقول كل واحد يلعب عند بيتهم

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://asdeka.montadalhilal.com
dola_20071

avatar

عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الخميس 31 يوليو 2008 - 11:54

من قاعده حسام الي طالبان
تم تحديد اول الضحايا للهجوم
اب جمل حووووووووووووول
مواصفات الضحية
مرفوع عنها الحصانه
صغيرة والله لسه صغيرة
بتتفرج علي كعبول وبوجي وطمطم
اول حرف من اسمها بنكش
غلباوية
حووووووووول
انتظر جاري تحميل الهجوم ضد الضحية
وسلملي علي حلاوة حلاوة دي بلدي ونجاوة نجاوة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pinkish*white

avatar

عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية   الخميس 31 يوليو 2008 - 13:32

هههههههههههههههههههههههههههه








وأنا مستنياكوا

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
خطه للتطفيش البنات من المنتدى, يا راجل المنتدى اتحدوا..كلو يقرا بس في سرية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الاصدقاء (منتدى طلاب جامعة المنصورة) :: القسم العام :: المنتدى العام-
انتقل الى: