منتدى الاصدقاء (منتدى طلاب جامعة المنصورة)

منتدى كونة مجموعة من الاصدقاء واهميتة التعارف وتكوين الصداقات وزيادة الترابط بين الاصدقاء.
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورالتسجيلدخولشات المنتدى

شاطر | 
 

 أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   السبت 2 أغسطس 2008 - 17:42

طبعا احب اشكر محمود علي ادلائه برايه بس يا جماعه ندي للموضوع حقه وبلاش نتدخل في اي راي يتقال من اي عضو
اظن ده هيدي للموضوع مجال اكتر
والموضوع ده علشان نكرم عضو / ة بجد تعب علشان المنتدي
والتحديد علي اساس التصويت زي مالناس طلها بتعمل
وشكرا علي حسن الاستماع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
new artist



عدد الرسائل : 375
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 1:43

طب ممكن اقول كلمه اخيره تفض النزاع ده وتهدي الحال شويه
بصوا هقترح عليكو حاجه عجبتكوا كان بها معجبتكوش انا معاكو
في الي هتتفقوا عليه تمام موافقين
بصوا انتو تسهلوها شويه وتخلو لكل شهر نجم المنتدي
يعني في كل شهر ندخل نصوت ونقول اسم واحد وفي نهايه الشهر تجمع اكبر عدد
من التصويت والي له الحق يكون نجم الشهر
لمده شهر بس ليه بقول كده لان سعات بتحصل ظروف
زي محصل لمحمد كده وراح المصيف مع انو متميز بس غاب
ود الي خلا التصويت له يقل
وعشان منظلمش حد لازم يكون في لكل شهر واحد متميز بكده لو كل واحد استلم المنتدي واهتم بيه فشهر كامل
التنافس هيكون احسن ونضمن ان المنتدي يفضل كويس كل شهر
وشكرااااااااااااااااااااااااا ومستنيه ارائكوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
harry potter



عدد الرسائل : 2306
العمر : 29
المزاج : magic
اسم الكلية : العلوم
تاريخ التسجيل : 18/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 6:51

هو ده الكلام والا بلاش
وانا قولت برضه موقف محمد لما سافر
والراى ده جامد

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 7:43

الراي كويس وجميل وياريت يتطبق
بس احب اسال سؤال دي اول مرة ناخد فيها اراء افضل عضوة ومش عارفين ناخد اراء نهائية وحصل مشاكل
فتخيلوا ان الوضع ده هيكون كل شهر
ياريت يا جماعه كل واحد يقول رايه في عضو / ة ومن غير عرض اي حلول او مشاكل الا لما ننتهي من الموضوع
وجميل اوي منك new artist انك بتلاقي حلول للمواضيع
حوووووووووووووول
اشوف الاراء يا جماعه بلييييييز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 11:20

احب اعرف يا محمود باشا الكلام اللي مش عاجبك واحنا نغيره اهم حاجة رضاك عني
حووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pinkish*white



عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 11:36

ana kont bafaker fe keda bas new artist saba2tny we ana aked m3aha
we kaman n3mel el 7ekaya de 3ala asas el mawade3 el gededa mosh ely fato
7ata 3alashan ele mosh faz fe el mosab2a el ola ye3awad fe el mara el gaya
wala eh
3omoman ana m3a el fekra men m3ana tany









we ba3den ya gana ana 3arfa kwayes enk bet7beny
we ana kaman mosh me7taga a2ol eny ba7ebek l2enk 3arfa kda kwayes

we kaman ya gama3a ely 3ando ra2y y2ol we mosh loh da3wa b ra2y 7ad tany

mosh 3ayzen 7aga zy de tza3al 7ad men 7ad
ok????????????????

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
harry potter



عدد الرسائل : 2306
العمر : 29
المزاج : magic
اسم الكلية : العلوم
تاريخ التسجيل : 18/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 12:51

يا عم عادل انتا محدش يزعل منك
ابدا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
new artist



عدد الرسائل : 375
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 14:02

بصوا اخر حاجه عشان نفض الموضوع علي الاخر بقه
هو علي رايك صعب اننا نعمل كده كل شهر احنا مش قادرين عليه
وهو كده مبالك وهو شهر بقه بس هريحكوا خالص
هو فيها ايه لو كل واحد قالي عدد من الاعضاء عجبه الي يقول يقول 2 او3 او 4 الي مالا نهايه
المهم اننا هنحسب الاصوات في الاخر الترشيح هيستمر لمده اسبوعين وفي الاسبوع التات هنعلن 3 بس الي خده اكتر اصوات وعلي الاسبوع الاخير من الشهر يعلن الفائز وهكذا نستمر ومنزعلش حد
ده اخر كلام ومستنيه رائيكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 14:36

لسا ما زلنا بنشوف اقتراحات ونبعد عن الموضوع يا جماعه الراي مطلوب من كل عضو علشان الموضوع يكون وصل للي هو عايزه
الاقتراح جميل اوي انه كل شهر نشوف افضل عضو للمنتدي من حيث المواضيع الجديده
وزي ما بنكش قالت علشان اللي مكسبش اناهرده يكسب بكرة
وعلي راي المثل العيار الي ما يصيبش يدوش
وسمعني سلام الصعايدة
حوووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
new artist



عدد الرسائل : 375
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 14:39

منا بقول كده من الصبح لما تعبت معاكو وصوتي راح نفذوا بقه الشهر هيخلص عايزين نبدا من شهر8
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Brave Heart



عدد الرسائل : 1111
العمر : 30
المزاج : Games & Films
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 15:48

أنا أولا بشكر محمود الحسيني حبيب قلبي وصديقي اللي قال كلام كويس عني

وكمان طبعا بشكر New Artist لأنها هي كمان قالت كلام جميل عني

و طبعا مش هنسى أشكر بنكش لأنها رشحتني في أول تصويت ليها في الموضوع

وعلى فكرة أنا والله شايف الموضوع ده من أول ما أتكتب وكنت متأكد إنه هيعمل مشاكل و أكيد هيزعل ناس كتير علشان كده أنا على غير العاده ما كتبتش أي رأي فيه إلا دلوقتي

وطبعا أنا موافق إن كل واحد حر في رأيه وأنا بحترم وجهة نظر أي حد ولكن أنا حبيت أوضح وجهة نظري الشخصيه اللي لا تمثل شيء إلا وجهة نظر عضو عادي في المنتدى وهو إن كل عضو بيشارك بأي رأي أو أي موضوع هو بيعتبر أفضل عضو في المنتدى لأننا كلنا يعتبر بنكمّل بعض وكلنا مع بعض عملنا دايره مغلقه كمّلت بعضها وأي حد فينا ما كانش هينجح أو هيكتسب الثقه في نفسه ويكمل في المنتدى إلا بتشجيع الأعضاء التانيين وأنا بجد بحب كل أعضاء المنتدى يا New Artist يعني مش هقدر أرشح مثلا 3 أو 4 أعضاء وسبب كمان إن في أعضاء كتير مشاركتها مش كتير بس متابعه بإستمرار وموضوع زي ده هيطفشهم من المنتدى لأنهم هيحسوا إن المنتدى ده محتكر لبعض الأشخاص وهيحسوا إنهم مش معترف بيهم وبالتالي هيبعدوا عن المنتدى وياريت أشوف رأيكوا إيه في الكلام ده .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hosam_fedodedo



عدد الرسائل : 608
العمر : 30
المزاج : aflam agnaby
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 15:53




واللة دة احلى كلام اتقال من اول الموضوع



و الكبير هيفضل كبييير


وانت طول عمرك كبيييييير




_________________


fedodedo






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://killer-hosam.hi5.com
harry potter



عدد الرسائل : 2306
العمر : 29
المزاج : magic
اسم الكلية : العلوم
تاريخ التسجيل : 18/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأحد 3 أغسطس 2008 - 16:06

حبيب قلبى يا ميشو
وانتا ايه حكايتك ياعم حسام ليك طلعات غريبه
انا خايف المره الجايه الاقيك قاعد جنبى
بس الكلام اللى اتقال مفيش بعده كلام

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
new artist



عدد الرسائل : 375
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الإثنين 4 أغسطس 2008 - 3:41

كلام جميل كلام معقول مقدرش اقول حاجه عنه....................انا كنت بقول نفض النزاع ده ونخلص المسائل اللبش دي وننهيها خالص وكلنا افضل اعضاء وخلاص لانكو مش هتوصلو لنتيجه مهو الشعب المصري شعب مجامل وكل واحد ممكن يرشح لحسابات فدماغو فالافضل نعتبر الموضوع وكانه لم يكن من الاساس وكفايه بقي رغي فيه عشان صعب الاختيار والسلام ختام والي عنده كلام يقوله ميسكتش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جنـــــــــــــــــــــه



عدد الرسائل : 839
العمر : 26
المزاج : تماااام
اسم الكلية : احسن كليه ف الدنيا.. كليه علوم
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الإثنين 4 أغسطس 2008 - 8:08

والله بجد احلى كلااااااااااااااااااااااااااااااااام

وده اللى كنت فعلا لسه جايه اقوله... علشان زى ماقلت قبل كده
انا مش عوزه حد يزعل من حد... وتخيلوا فعلا ان واحد قاعد بيعمل مواضيع جميله ف المنتدى
وسهوا مننا مقلناش اسمه.. شوفوا قد ايه هيبقى زعلناه..
وكمان زى برضه ما قلت قبل كده.. كلكو مواضيعكو ممتازه بجد.. ومفيش حد احسن من حد
وكلنا اعضاء متميزين.. وهنبقى متميزين اكتر
لما كل واحد مننا قبل ما يدخل المنتدى يحط ادامه نيه بدخوله المنتدى
انه نفسه ياثر ف اى عضو ولو بمشاركه واحده.. وانه اللى مقدرش
يعمله بايده .. عرف يعمله بكلامه..وبمشاركاته

بجد احسن حاجه عملتوها... وعاوزين نبتدى نعمل مواضيع ومشاركات جامده
علشان نخلى منتدانا احسن منتدى.....

شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Brave Heart



عدد الرسائل : 1111
العمر : 30
المزاج : Games & Films
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الإثنين 4 أغسطس 2008 - 8:19

أنا متشكر جدا والله يا حسام باشا وصدقني إنت اللي كبير وطول عمرك معروف طبعا بإسم الكبير راجع

وطبعا ألف ألف شكر لمحمود باشا حبيب قلبي ول New Artist واللي هي والحمد لله فهمت وجهة نظري و ألف مليون شكر لجنة اللي شرحت الموضوع أكتر ووضحته .

والحمد لله إنكوا فهمتوا وجهة نظري تجاه الموضوع ده .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pinkish*white



عدد الرسائل : 1182
العمر : 22
المزاج : حسب المزاج
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الإثنين 4 أغسطس 2008 - 17:27

والله انا معاكوا انكوا تفضوا الموضوع ده خالص مالص

لان انا حاسة ان أخرته مش كويسة
فياريت يا شهاوى باشا تمسح الموضوع ده خالص وفعلا نعتبره ولا كأنه كان

_________________


كان يغنى لى فى نومى..........كان يأتى لى فى حلمى..........ذلك الصوت الذى يغنى وينطق بإسمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dola_20071



عدد الرسائل : 109
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الأربعاء 6 أغسطس 2008 - 12:19

طبعا زي ما احنا شايفين ان اغلبية الاعضاء عايزين يقفلوا الموضوع
وانا شايف ان فيه اعضاء قالت اقتراحات ان الموضوع يتعمل كل شهر ورجعوا قالوا احنا شايفين اننا نلغي الموضوع ده
طبعا الموضوع هيتلغي بس مش علشان هنزعل من بعض
علشان تضاب الاراء واللي مش قادر يشوف من وجهة نظرة عضو يشتحق انه افضل عضو
يا جماعه مش معني كده ان الباقي مش كويس بالعكس الاعضاء كلها بتساهم بس فيه درجات زي مالجنه والنار درجات
كان نفسي اشوف اراء صائبةبدون اعتبار لاي شيء
والزعل ملوش مكان علشان احنا كبار ومخنا اكبر
وبطلب من الشهاوي او المشرف للقسم ده انه يشيل الموضوع ده براي الاغلبية
اتمني تكونوا فاهمني وبشكر كل عضو ساهم برد في الموضوع ده
وكالعاده حوووووووووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Brave Heart



عدد الرسائل : 1111
العمر : 30
المزاج : Games & Films
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الخميس 7 أغسطس 2008 - 8:29

يا عادل باشا الموضوع مش محتاج إن أنا أشيله
كل الموضوع إنه إتضح إن إحنا مش عارفين نوصل لرأي فوصلنا إلى إننا ممكن نوقف الموضوع على كده
وشكرا لمساهمتك وأشوفك على خير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
godzela



عدد الرسائل : 347
العمر : 29
المزاج : مشغول
اسم الكلية : كليه العلوم
تاريخ التسجيل : 26/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الخميس 7 أغسطس 2008 - 8:47

انا مش عارف ايه الاشتغلات دي والمشاكل والاقترحات
احنا ناقص نعمل لجنه ثلاثيه وخريطه طريق
كل واحد يول رايه وبس
وانا من رائي
1_ الحسيني
2_ مطر
3_جنه
4_ بنكش
5_ حسام و كريم
واحسن ردود
1_ عبد المنعم مشالي
2_ايناس هلال
3_محمد مشالي
ويارب مكنش ظلمت اي حد

_________________
ربنا إننا سمعنا منادياً ينادي للإيمان أن أمنوا بربكم فأمنا ربنا فاغفر لنا ذنوبنا وكفر عنا سيئاتنا وتوفنا مع الأبرار

ربنا وآتنا ماوعدتنا على رسلك .



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin


عدد الرسائل : 750
العمر : 29
المزاج : دماغ عالية
اسم الكلية : كلية العلوم
تاريخ التسجيل : 18/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك   الخميس 7 أغسطس 2008 - 8:59

كان نفسى فى الموضوع دة ان كل عضو يقول رايه بصراحة لكن
.............................................
no comment

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://asdeka.montadalhilal.com
 
أفضل عضو فى المنتدى.........شارك برايك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الاصدقاء (منتدى طلاب جامعة المنصورة) :: القسم العام :: منتدى الحوار والنقاش-
انتقل الى: